Wednesday 4 January 2012

Rindu Facebook

morningg All <3
Jam sekarang --> 5:11 a.m , mesti ade yg dh bangun nk pergi sekolah kan and ade juga tk kurang yg online contohnya seprti EEYA and you and you , TEHHee (Y)
Kayy kayy , siap lawa2x mandi elok2x , sblum pergi sekolah cium tngan mama n daddy , salam ! ambik berkat , cehhh , hihi <3
Berbalik kpd tajuk yg kat atas tu , Actually Eeya tk bole tidur , dpat tdur bape jam je then termimpi-mimpi Facebook , Eshh e2 lh pdahnye , masa cuti susah benur nak tdur awal then asyik berfacebook jee , HAHA ! Risau juga ni tk bole tdur untk esok dn esok , tapi lama2x dia okay kan ? kan ?
And maybe , kita rindu Applepie kita . dia dh balik asrama dh pun , smlm dia ada call ..Rindu dia sngat 2x .. Alhamdulilah , keadaan skrang ok baik , dgan kehadiran awak sayng , tapi maafkan saya awak , saya tk nk tnjukkan rasa sayang saya sngat , saya tk snggup kecewa lagi , ye lh , sekuat mane pon sayang kita ? Jodoh kita masa zaman remaja mcm skrang tk kuat kan ?? .. Awk jgn risau , perasaan saya tk berbohong and sy akan setia nan awak , e2 janji saya kat awk , Awk nk PMR en ? saya tk nak awk lost mcm saya tahun lepas , STUDY betul2x es sayangg , ..
Hrapan hari ni , kejap lagi masuk sekolah , mestila lh hrapkan yg trbaik , cayook ! cayook ! EEYA <3

No comments:

Post a Comment