Saturday 4 August 2012

Kau Wujud Dalam Hati Kerdil Aku

Kau terasing di jiwaku bermimpi,
Setiap nadiku kau wujud selalu,
Kau syurga seindahnya dirimu,
Hanya kerana cintanya kau wujud,
Kau ada lah diriku,
Dan aku adalah dirimu,
Hanya tuhan tahu apa ada depan nanti,
Telah lama aku nantikan,
Dari saat aku dipisahkan,
Dari sinar kita,
Yang menghilang,

Ku akui,
Dia yg tak mampu aku nyatakan,
Harap aku kan selalu denganmu,
Ku menanti saat,
Hadirnya aku semula,
Yang seakan hilang,
Bumi ditelan masa,

Maafkan diriku kerana diriku,
Tak pernah sempurna untukmu,
Kau lah satu kau teragung,
Hidup matiku kerana cinta,
Cinta ada hanya untukmu,
Bila tiba saatnya kan bertemu,

*saya sayang awak faizul bin tarmizi,awak always wujud dlm hati saya sekarang,esok dan selamanyaa.InsyaAllah.*

No comments:

Post a Comment