Thursday, 30 August 2012

kawan baru ??

maaf , gambar iklan sajoooooo

huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...........
. penatnya , bahu ni dh nak tercabut dh . kaki belum lg . hati ni pon . sakit-sakit .. haih . :/ . hahaha. intro je tu , k hye readers setia eeya ;) . ni eeya nk story kt hampa semua . sakit ni sakit ni . sakit ape tao ?? . hmm , bru balik dri kajang ni . k eeya ada member baru . capital J . mule-mule kwan tu bole lh . k je . tp sjak rmai cter pasal dia . eeya rsa mcm tak suke . tp mybe trpngaruh kot . tp lagi , eeya cuba lh member nan dia . tadi haa , dia dh buat prangai yg buat aku x suke kat dia . haih :/ . tapi lagi dan lagi . mybe prangai dia mmg cemtu ke ?? . haa , tah lh . saya pon tak tahu laa . korg rasa ?? gimane ....... ????

No comments:

Post a Comment