Saturday, 15 September 2012

Hari dngan Hujan :)

Apa tngok-2 background ?? . p/s , tolong abaikan kayh :* .
Hai . Kbye :*
Hai :) . *tak mandi lagi , kepala sakit kene hujan . pi mandi lh woi , jap lh . update ini luahan rasa hatiku kejap . okay -okay . k readers setia , tak nak bca ! tkmo kawan ! . hahahahaha . tadi kan kan , pergi KL dngan dia , pergi raya rumah dia , oh awesome . tapi masalah eeya yg trkenal sifat tak malu jadi PEMALU sungguh tadi . laka-laka lah. hahaha. ye lah , semua aku tak kenal . yg kenal pon nate , takkan lah aku nak gi borak nan diorg ?? kang kene luku nan dia . padan muko . hahaha . k semua tengok aku tadi , yehh saya lah awek faizul . hahahaha . *bangga pula ye . k , sape tak bangga , ade bf kaurang snggup bwa gi raya ? snggup bf korang tggalkan kawan dia jap untk hantar korg balik ? yang ada tu senyap , hahaha . batak nye la hai , . walaupun dia tade lah handsome mane . tapi wa sayang dia gila wehh . sape ambik dia langkah mayat EEYA dulu ye , hik3 . kbyeeeeee :*

No comments:

Post a Comment