Thursday 20 December 2012

Assalamualaikum,dan Hi Hello Hui,hihihi :P,hari ni,eeya ada belajar tentang 1 perkara,daripada drama Putera Rayyan,kesabaran dlm sesebuah percintaan,jodoh seseorng manusia. #Seribu tahun terpisah atau sejauh mana terpisah,pasti akan bertemu. #Dear awak,tak kira sejahat mana/sesusah awak pun,InsyaAllah saya akan tetap bersama dengan awak,sbb saya yakin jika awak cinta sejati saya,1 hari kita pasti bahagia :) hihihihi, apa mcm, jiwang tk. heee :)

Tanggal 5/12, kn sudh 7 bulan :). Alhamdulilah, masa tuu tk bole nk hang out dgan dia sbb kerna kerja,soo Tanggal 18/12 kami keluarr. Rutin harian di Mines, tengok wayang Life Of Pi, alolooo, ayat dia "Bahasa Inggeris pon bantai lah" hahaha, tape sayang , sy snggup jadi penterjemah awk buat selama-lamanya :). Dlm tngah shok-2 tgok wayang tuu , ttbe die sandar dekat bahu saye, kesian die dh laa kerja non stop,then hari patutnya die rehat,die keluar nan kite, i love youu so much syg :* .

Tanggal 19/12 keluar lagi, hahaha, ni gara-2 adik angkat eeya merangkap sedare dia,ingat nk main ape?? booling. hahaha,tah no comment kenape tk jadi.hee,tp sumpah malu,mcm 90% semuanyaa budak saas tadi.heheh, rasa Ya Allah , kerdilnya aku,dan otak aku pon mula laa,memikir bukan-2.hahaha.tp ingat satu eeya,kalau ada calon yg lebih baik kat saas tu,kenapa die dh hampir 10 bulan dgan kau,couple baru nk dkat 8 bulan,hihihihi... k, i love youu lagi sweetheart :*

Okayy,dua hari yanggg fun+sedih , hmm , iye laaa , skrg ni menghitung hari laaa , 4/1 die pergi PLKN,eeya ada ingat pesanan dia, setiap dugaan susah yg kite dapat,pasti ade perkara yg lebih baik akan brlaku, hee , pandai die :* . skrg ni, eeya hanya mampu berdoa dan memberi kepercayaan kpd die apabila die ke plkn nanti. Faizul, sumpah aku sayangkan kau sangat-2 :*