Sunday 14 April 2013

Z.A.O storeyy

Assalamualaikum, dear my online diary, cehhh, :p. okay, my belog still okay kot, tak habuk kan kan kan?, tak nanes kan bila kite dh lama tak update kat ciniii, hehehehe. puihhh, my ejaan awat broken angat ni, hahahahh. kayy, jum, kite nak crite ni, ni kisah jumaat lepas 12 April 2013. y so late haa bru nk story? sorry bro, wa angat penat and one moreeee, berokband I, biasa lh, berok kan. hekekekekek..

hang, hang, hang ? nmpk tk pic pic kat ats tuu? nampak ke idok? tak nampak pi korek bijik mata tu, kkkk. hmm, mula-mula tu Anaqi pindah, skrg Zul. aka Z.A.O pulak. semakin sedikit dan sedikit, hmm, dan aku sangatttttt shedih, sobsobsob :'(, ylahhh, seperti anda semua maklum, saya ni orang utara, dan zul pun orang utara, soooo, aku suka bila dia ada, ylahh, walaupun tak rapat sangat, tpppppp.... sumpah, gua rasa kehilangan kotttt. nak katakan gua, gua punya laki lagi lahh, dan gua punya bestfriend yg mok tu, hekhekhek. sbb mereka mereka ni buddies. hmmm

gambaq-gambaq kat ats ni, semua masa pi hantaq zul. mula-mula tu, semua maintain lg, tp bila zul naik bus, dn kitaorg siap balas balas text. cmne ? ehh, cara kitaorg jee, suasana sedih mula menyebulungi kitaorg, dan dan dan, for the first time saya nampak lelaki, ehm ehm . biarlah, ini menjadi rahsia, dan sya pulak, tkley tgok org lain sedih, dan air mata aku pun turun jatuh ke bumi, hmmm :'(, skrg ni, yg pelik, mizi ibrahim, alaaa, sayang kite tuu, maintain lg dia !, tak nangissss, tp saya tahu, mst dia sedih jugakk, well sape tk sedih kans kans kans kans ???

hmmm, k dh dh dh dh, dia pun dh smpai penang tu, well penang je pun? hometown saya ni penang, raya InshaAllah, nak jumpaaaaaa!!!!!!!!, hehehe, sakan pula aku ni, walau bagaimanapun, saya rasa puas hati skit, ye lah, balik dri hospital, tk smpat tukar baju, tros gi hantar zul, hehehe. apa-apa pun , goodluck to Zul and Anaqi for suree. mmg betul lh pepatah ni, "berkawan biar beribu, berkasih biar satu" dan, kasih saya hanya awak sayang mijieeeeeee, hehehe. InshaAllah, dn satu lg, jika mmg ada jodoh antara kita, mesti lambat atau cepat, akan terjadi jugakkkkk. remember thatttt ? okayy,...

Assalamualaikummm ...