Saturday, 28 July 2012

Entry Dia --"



Hye :") eh . Assalamualaikum , bagi yg beragama Islam tu acane puasa kaurang . ade baik ? ade yg ponteng tak ? bagi yg gegerl tu , mengerti laa . yg jejaka tu . sngat tdak mengerti kalau trjadinya kepontengan . harharhar (Y) . maafkan atas keterlanjuran saya . tapi ini fakta bukan auta . okay ye . :")

k ..ke topik sebenar .haish , ! . ntah laa ,ini perasaan eeya je ke . atau hakikat . si dia mcm jarang text eeya . tapi , dia ckp dia bz . ntah apa yg dbzkan pon tak tahu . tapi lagi , nak kata dia berubah hati tak juga . layanan dia kat eeya masih sama . haritu snggup jumpe eeya wlaupun skejap . bila eeya marah dia . dia masih sabar dan pujuk eeya . emm . mgkin betul kut , dia bz . almaklum laa . bulan puasa , tarawih laa . ape laa . hm . lgpon , tadi sdg mengbelek2 majalah . hakikat nyaa laki ni jarang suke mesej . ye dok laki ? haa , ye laa kot . lgpon slalu text pon buat apa , soalan same je . *buat ape ? dh makan ? Aippp ! , puasa laa . btw , dia pon ade kebebasan utk lepak nan kengkawan dia . haa ye lah . eeya fkir bkan2 kot . InsyaAllah .

Ya Allah , eeya harap sngat , jodoh eeya dgan dia berpanjangan sampai ke akhir hayat . eeya sayang dia seribu kali sayang . permudahkan laa dgan sgale ape yg dugaan melanda . teruskanlah ada perasaan sayang dan cinta dlm diri dia untuk eeya buat selamanya . begitu juga dgan diri eeya terhadap dia . Amin :")

No comments:

Post a Comment