Sunday, 29 July 2012

kenapa pilih saya kalau ada dia ???

k nmpk tajuk tuu --" ? . eeya betul2 tak faham nan dia. tadi eeya baca balik IM dia yg lama2 sblm couple nan eeya.eeya baru perasan yg dia yg mcm nak sgt dkat ex couple dia tu.bukan ex couple dia.ex couple dia jual mahal je.tapi dia cite kat eeya lain.*sabar pasal signal.signal apa awak ??.klau awk nk cple nan dia.nape mesti awk plih saya.saya tak suka dijadikan pilih kedua.tlg laa.and mase kite rapat.awk pun rapat nan ex cple awk kan ??.klau dh ade pilihan dihati awk tu.nape mesti rapat dgan sy lagi ??.kenape tamak sngat.dan bila dulu sy tanya kenapa pilih saya padahal awk rapat nan dia.awk ckp sbb awk sayangkan sy??perbuatan ni laa buat sy lagi tak percaya dgan awk.dulu,masa mula2 rapat dgan capital H.capital H pun ckp dia tade sape2 yg istimewa.padahal mase tu,dia masih couple lg.dia buat sy sayang dia.dan dia buat sy jadi perampas.hmm.dan awk sekarang ?? nak jd mcm dia juga ke ...hmm. andai awk betul2 sayangkan saya , tlg laa buktikan.

No comments:

Post a Comment