Monday 20 May 2013

Kekasih Lama

Faizul Tarmizi
- mesti semua pernah kenal nama ni kan, ada juga dikalangan post blog ni pasal dia. well. hari ni saya stalk facebook dia. whatt?? euwww stalker . haha . lantak lahh :p . then ada satu gambor dia dgan awek cun . ermm , cun lh . tp kulit sama je nan saya ni . kuikuikui . then lihat comment . mak aihh , kemain banyak . so kita click kat comment tuu . then then , oh myyyy . cair kita walaupun kita ni di tahap freezing . hahaha . ke main manis masam diaa . hahahahahahaha . okay . okay . then then , saya text dia . say laa , moge bahagia ! . tak salah kanss kanss . mendoakan orang . then dia ckap, kami hanya kawan biasa . hahahaha . awakkkkkk ? dh jantan tu , jantan je lahh . dulu , kemain saya seorang , saya yang terakhir , tuihhhhhh ! . so gais , cinta zaman remaja ni ? emm , pikir-pkir kn lahh , better korang focus study ? thats important , menggembirakan hati parents korang , bukan 'husband' korang . Oceyhh ? hahahaha . well , faizul . sorry , i dont want to hate you . so i must pretend that i never know you . well , delete delete memory , okay THROW !